Kategorie

DZIAŁAJMY CHARYTATYWNIE! Apel do polskiego sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego!

Jaki ma wizerunek w polskim społeczeństwie biznes MLM? Każdy, kto buduje struktury i przeprowadza rozmowy rekrutacyjne, wie o tym bardzo dobrze. A dlaczego tak jest? Nie ważne. Było minęło. Teraz trzeba się skupić na takich działaniach, aby to wszystko zmienić. Jednym ze sposobów jest organizacja takich akcji jak np. Piknik TOP Smakoszy MLM. Byłeś na poprzednich? Nie? To żałuj. Każdy kto był na ranczo u Bohdana Smolenia, nie zapomni tego do końca życia… 

W działania oparte na społecznej odpowiedzialności biznesu angażuje się coraz więcej przedsiębiorstw – robią to nie tylko bogate międzynarodowe korporacje, ale i mniejsze firmy czy niezależni przedsiębiorcy. Co im to daje? Po pierwsze poprawia się ich wizerunek. A jeśli ich to całej branży. To z kolei przyciąga klientów, którzy coraz częściej zwracają uwagę na to, czy firma prowadzi odpowiedzialny biznes, a także nowych współpracowników, którym zależy na pracy w firmie o dobrej reputacji. Stosowanie zasad CSR sprawia, że firma jest bardziej konkurencyjna na – już zatłoczonym – rynku.

Po drugie akcje dobroczynne angażują ludzi. Coraz mniej osób traktuje pracę jako zło konieczne, gdzie trzeba przyjść, odbębnić swoje i wrócić do „prawdziwego życia”. Żeby tak się jednak działo, firma musi tworzyć sprzyjające warunki – a poczucie, że jest się potrzebnym i ma się realny wpływ na poprawę komfortu życia innych osób czy stanu środowiska naturalnego, stanowi konkretną motywację. Ludzie lubią czuć się potrzebni i chcą nieść pomoc, ale czasem nie wiedzą, jak się do tego zabrać. Ułatwienie im tego przez firmę MLM sprawi, że większość z nich chętnie zaangażuje się w działania charytatywne.

Po trzecie Last but not least – działania CSR-owe niosą za sobą realną korzyść. Wpływają na zaangażowanie ludzi w zorganizowane akcje charytatywne, zwiększają ich świadomość w sprawie profilaktyki raka piersi, segregowania odpadów, marnowania żywności, problemów społeczności lokalnych… Problemów jest wiele, firmy mają więc szeroki wybór spraw, w które mogą się zaangażować. Choćby pomoc zwierzętom.

Ktokolwiek powiedział, że nie można kupić szczęścia za pieniądze, nie miał pojęcia, że można kupić konia. Bo największe szczęście w świecie, na końskim leży grzbiecie. A w sercu dziewczyny, gdy położysz je na dłoń, na pierwszym miejscu chłopak, a przed nim tylko koń. Ogólnie konie i jeździectwo to ten rodzaj pasji, z którą przychodzi się na świat i umiera. Nie da się jej niczym zastąpić. Na marginesie – im bardziej poznajemy ludzi i konie, tym bardziej kochamy te drugie…

Zwracamy się zatem z prośbą o wsparcie naszej nietuzinkowej akcji. W tym roku ratujemy konkretnego, wspaniałego konia. Event odbędzie się 8 września 2018 roku na zamku w Ogrodzieńcu. Weźmie w nim udział ok. 2 000 osób z branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Będzie o tym głośno. Dochód na pomoc jest generowana z trzech źródeł – sprzedaż biletów, aukcje w formie licytacji podczas pikniku oraz reklama. Oto możliwe rozwiązania, w jaki sposób Państwa firma czy dystrybutor może wspomóc nasz projekt. A jednocześnie wzmocnić swój wizerunek i markę wśród społeczeństwa:

  • Zakup biletów
  • Przesłanie nam „czegoś” ze specjalną dedykacją od właściciela/prezesa, którą zlicytujemy podczas aukcji (przed licytacją wyznaczona osoba może wyjść na scenę i powiedzieć kilka zdań o firmie/produktach)
  • Wysłanie na piknik ekipy ze stoiskiem firmowym. Koszt 1000 zł.
  • Wykupienie miejsca reklamowego (przód sceny), na której będzie się wszystko działo. Koszt 1000 zł.

Bardzo prosimy o informację na co możecie się Państwo zdecydować oraz co chcecie od nas w zamian. Tylko bardzo ważny jest tutaj czas. Konia trzeba wykupić do 10 lipca.

Szczegóły o akcji:

http://klubmlm.pl/

https://www.facebook.com/Klub-TOP-Smakoszy-MLM-356129312251/

http://networkmagazyn.pl/ratujmy-konie-trzeci-piknik-klubu-top-smakoszy-mlm

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.