Kategorie

No i po "MLMPro Jak nie zaginąć w akcji podczas przezentacji"

Dzięki za liczne przybycie ( tym bardziej, że promocja była błyskawiczna w niecały tydzień ;) ). Mam nadzieję, że szkolenie się przydało i jesteście zadowoleni.

Lada moment będę znał termin ostatniej części, następnie będziemy powtarzać cały cykl, a potem się zobaczy co dalej.

Necik tym razem śmigał jak szalony ( widziałem, że parę osób miało problem z video, niestety jest to niezależne ode mnie… ja miałem 20Mbit/20Mbit tym razem postawione na światłowodzie :) ).

Mam nadzieję, że przybliżyłem wam generalne schematy prawidłowego prezentowania produktów. Te zasady obowiązują w wielu branżach, oczywiście było pełno pytań a co jak itd… macie rację KLIENT NASZ PAN, jak ktoś BARDZO chce się dowiedzieć najpierw o biznesie to można mu o nim powiedzieć, ale też można zapytać, a czy Pan podejmuje biznes nie wiedząc z jaką firmą ma do czynienia i jakimi produktami będzie Pan operować? Jednym słowem ten schemat działa i w MLM i poza marketingiem sieciowym, zapewne się zdziwicie, ale jak zaczniecie obserwować rozmowy handlowe które są przeprowadzane z wami to zauważycie, że część jest prowadzona zgodnie ze starą sprawdzoną zasadą…

  • Wstęp
  • Firma
  • Produkt
  • Zniżki
  • Biznes
  • Zadanie domowe.

Pozdrowienia serdeczne z podziękowaniem za wytrwanie 90 minut  ;)

Piotrek

P.S. Chodzi mi po głowie zrobienie z tego globalnego materiału kompendium na temat budowy mlm… nie wiem czy to dobry pomysł?

Gdzie rzucić na tacę?

Konto inteligo  ( wpłata w PKO BP + agencje PKO BP  jest bezpłatna )  50 1020 5558 1111 1615 9460 0027  Piotr Wajszczak ul. Sowiniecka 62  62-050 Mosina

Faktura vat ?  Po wpłacie poproszę o dane do faktury kontakt@piotrwajszczak.pl ( inaczej paragon wystawiam)

Pomysły/ komentarze…. proszę o wasze opinie poniżej!

    • Alina, Listopad 12, 2010, 12:08 pm

    Odpowiedz

    Bardzo cenie sobie szkolenia w takiej luźnej formie, dlatego czekam na nie z niecierpliwością i chętnie poświęcam mój czas bo wiem, że nie jest to czas stracony. Załuję tylko, że nie dałam rady być na szkoleniu z telefonowania ale mam nadzieje, że bedzie to gdzies nagrane lub powtórzone. Pozdrawiam i dziękuję

    • Basia, Listopad 12, 2010, 10:06 am

    Odpowiedz

    Bardzo dziękuję Piotrze za to szkolenie. Usystematyzowało mi wiedzę i dowiedziałam się ciekawych rzeczy. Kawał dobrej roboty!Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

    • Beata, Listopad 11, 2010, 3:03 pm

    Odpowiedz

    Bardzo dziękuje za cenne wskazówki ,które ułatwiają prace w biznesie. Lubię pana słuchać ,dzisiejsze szkolenie było rewelacyjne. Miałam troszkę trudności z odbiorem ,bo się przycinał.Tak jak poprzednicy również uważam ,że najlepiej o zebranie to w całość i napisać książkę.Pozdrawiam serdecznie:)

    • Dawid, Listopad 10, 2010, 1:30 pm

    Odpowiedz

    Kawał dobrej roboty !
    Krótko, zwięźle i na temat ;-))

    Nie będę Cię chwalił, bo już wiele pochwał otrzymałeś i doskonale wiesz ile jesteś WART ;-)

    Jeżeli chodzi o uwagi to mam dwie:
    1. Troszeczkę za szybko kilka slajdów przerzuciłeś i nie zdążyłem notować :D
    2. Proszę o radę:
    otóż sam prowadzę wideokonferencje i w zasadzie nie wiem jak się dopasować – kwestia stroju :
    Czy mogę sobie pozwolić również na taki T-SHIRT jak Ty ?
    (de facto ucząc się od człowieka sukcesu).
    Czy pozostać w koszuli ?

    A!
    Wszystkie spotkania biznesowe prowadziłeś w stroju biznesowym ?

    Kiedy i jak na to sobie pozwolić ??

    Dziękuję za cenne rady.
    A pomysł odnośnie kompendium – jest BDB :-))

    Serdeczności!
    Dawid

    • RAISA, Listopad 10, 2010, 1:01 pm

    Odpowiedz

    I tym razem było super. Takie szkolenia są potrzebne. Są to przykłady z życia wzięte a nie spisane z książek. Zapewne każdy z nas robił notatki ale moim zdaniem warto byłoby pomyśleć o jakimś nagraniu lub książce. Notatki mogą się zawieruszyć a do “lektury” zawsze można sięgnąć.Tym bardziej zaszczyt będzie mieć coś takiego na półce i z takim nazwiskiem.Pozdrawiam.

    • Joanna, Listopad 10, 2010, 1:00 pm

    Odpowiedz

    Kolejne, cenne dla mnie wiadomości do nauki, i przede wszystkim, do wykorzystania w trudnej, usianej przeciwnościami, drodze do sukcesu w tej branży. Teraz wiem, jak stawiać akcenty w rozmowach i jak zamykać temat, żeby dla obu stron wszystko było jasne!
    Dziękuję, Piotrze, i czekam na następne spotkanie z Tobą i Twoim doświadczeniem, którym tak lekko i ciekawie się dzielisz ;-))
    Pozdrawiam :-)

    • Alex, Listopad 10, 2010, 11:30 am

    Odpowiedz

    Szkolenie z wieloma szczegółami, usystematyzowane, sporo praktycznych przykładów, wariantów na TAK, na NIE.
    Nasunął mi się jeden wniosek, o którym kiedyś napisałem na Suportio – to jest jak uwodzenie, nie robisz tego na siłę bo będzie graniczyło z molestowaniem czy gwałtem ale robisz tak aby osoba zawsze czuła się uwodzona – trochę do przodu, za chwilę trochę się cofasz (nie jest Pani tym zainteresowana? – do widzenia, to jednak tak?) i znowu do przodu, aż do… :)
    Podsumowując.
    Praktyczne szkolenie prowadzone przez praktyka – bez “lania wody”.
    Dziękuję serdecznie, czekam na następny odcinek. Szkoda, że nie miałem okazji zobaczyć pierwszego odcinka “umawianie”- na tym mi najbardziej zależy.
    Pozdrowionka :)

  1. Odpowiedz

    Szkolenie jak zawsze super,wiedza do wykorzystania na codzień .Warto pomyśleć o wydaniu tych szkoleń na dvd, książka. Na pewno było by wiele osób tym zainteresowanych.Na bank bestseller.Pozdrawiam

    • Mariusz, Listopad 10, 2010, 8:53 am

    Odpowiedz

    No muszę przyznać, że zawsze cenne jest to co mówi praktyk. Człowiek, który z niejednym klientem/przyszłym dystrybutorem rozmawiał. Zapisałem sobie 3 kartki A4 :), żeby móc wracać do złotych myśli, bowiem człowiek szybko zapomina wiele rzeczy. Dziś zapamiętasz dobrze coś, jutro możesz wrócić do notatek i odkryć (cytując Piotra) eurekę w czymś innym. I mimo że sporo wiedzy gdzieś już słyszałem czy czytałem, to jednak zobaczenie tego w wykonaniu Piotra przywiodło na myśl, że o tym zapomniałem, a to mogłem zrobić o wiele prościej. I o to chodzi, to jest największa wartość takich szkoleń. I bardzo dobrze, i brawo Luśka :).

    • Andrzej, Listopad 10, 2010, 8:52 am

    Odpowiedz

    Witam. Szkolenie bardzo mi się podobało tak jak i poprzednie. Dzięki niemu usystematyzowałem sobie wiedzę na temat dzwonienia z ofertą biznesu, zrobienia listy, oraz prowadzenie spotkania. Te szkolenia z panem pomogły mi uzupełnić pewne braki w mojej wiedzy z zakresu działania w systemie MLM. Moim zdaniem przekazanie wiedzy było bardzo profesjonalne. Bardzo podobają mi się pana porównania i różne historie, które w sposób zabawny przekazują bardzo ważne kwestie. Czekam już z niecierpliwością na kolejne szkolenie w pana wykonaniu. Cieszę się faktem, że jest pan redaktorem w Network Magazyn. Filmy w pana wykonaniu słucha się z zapartym tchem, jeśli chodzi o mnie. Teraz to tylko przekuć w działanie. Pozdrawiam. Życzę miłego dnia.

    • patryk, Listopad 10, 2010, 8:45 am

    Odpowiedz

    Zawsze po szkoleniu Piotra jestem bardziej zmotywowany niz przed. Duzo konkretnej wiedzy co i jak ma byc robione. Prosto i na temat. Dziekuje za pomoc w rozwoju mojego biznesu !
    ps. poczatki sa trudne.

    • Waldek, Listopad 10, 2010, 8:42 am

    Odpowiedz

    Kolejne bardzo dobre szkolenie Piotrze:) Dzięki:) Robisz niesamowitą robotę dla całego rynku MLM w Polsce. Nie tylko chodzi o kwestie szkoleniowe, ale o integrację wewnątrzbranżową (czyli całego rynku jako jedności). Super na tym samym szkoleniu zobaczyć ludzi z wielu firm. Kogoś takiego brakowało cały czas. Oczywiście takie jest moje zdanie.
    Mam taką małą propozycję. Wiele osób chciałoby jakieś nagranie audio czy Video z takiego szkolenia. Czy nie mógłbyś nagrywać w jakiś sposób i później przy kolejnym szkoleniu dać info – taca jak zwykle, osoby które wpłacą minimum …… dostaną gratis zapis video szkolenia. (nie wiem ile w wykropkowanym miejscu wpisać bo nie wiem ile osoby wpłacają:) Czekam na następne takie spotkanie i wiele innych róznych tematów (nie tylko jedno:))

    • Krzysztof, Listopad 10, 2010, 8:40 am

    Odpowiedz

    Dzięki za prosty przekaz i rzeczowość. Teraz tylko zaadaptować te wskazówki do prezentacji, którą zwykle przeprowadzam i skuteczność wzroście o 300% :) Kompendium przyda się na pewno. Zarówno w formie DVD o czym wspominałeś, jak i prezentacji, czy ebooka. Czekam niecierpliwie. Na koniec wielkie dzięki za “szerokie” podejście do tematu – możliwe do zastosowania w każdym MLM!

  2. Odpowiedz

    Przedstawiam swój biznes w taki sposób, w jaki zostałam nauczona przez swoich Liderów i działa więc nie próbuję być od nich mądrzejsza, tylko robię tak jak oni. MLM to przecież system duplikacji.
    Pracuję w takiej branży, że jak umawiam spotkanie, to zakładam sobie jego cel. Nie umawiam ich raczej aby swobodnie pogawędzić o przyszłości finansowej. Oczywiście, gdy przedstawiam swój biznes, to rozmawiam z ludźmi o ich przyszłości finansowej, o planach etc. Jednak nie można z nimi cały czas teoretyzować, uważam, że moja rozmowa z nimi powinna być poparta jakimiś dowodami, a tym dowodem jest firma dla której pracuję.
    Kuba, rozumiem o co Ci chodzi, jednak to podejście nie sprawdzi się (tak mi się wydaje) na dłuższą metę. W ostatnim pytaniu pomyliłeś dwie rzeczy – jeśli rozmawiam z ludźmi o ich przyszłości finansowej, bez umawiania spotkania, to nie traktuję tego jako “oficjalnej” rozmowy biznesowej. Mogę o tym rozmawiać z przyjaciółmi np podczas kolacji. Gdy dochodzi do oficjalnego spotkania, trzeba być konkretnym i rzeczowym, mieć dowody na to co się mówi. Bo inaczej wyjdziesz na jakiegoś za przeproszeniem ściemniacza i naciągacza. Ludzie wręcz sami upominają się o więcej info o firmie.

    • Kuba, Listopad 10, 2010, 7:59 am

    Odpowiedz

    Celestyno, jaka jest różnica między sprzedażą a negocjacjami? Skąd wiesz że nigdy na tym nie straciłaś skoro zawsze przedstawiasz w jeden sposób? Czy próbowałaś kiedyś rozmawiać z ludźmi o ich przyszłości finansowej nie kończąc tematu umówieniem spotkania ze sponsorem?

  3. Odpowiedz

    Kuba, jak możesz opowiadać o biznesie, nie wspominając jakiej firmy on dotyczy? Przecież nikt nie karze Ci robić wykładu o Twojej firmie, ale trzy zdania wprowadzenia to obowiązek, jeśli chcesz żeby Twoja prezentacja była profesjonalna. Nawet jeśli, tak jak mówisz, masz do czynienia z osobą, która darzy Cię pełnym zaufaniem.
    Ja zawsze, ale to zawsze i bez względu komu przedstawiam biznes, mówię dosłownie parę słów o firmie – w ten sposób buduję swoją wiarygodność, profesjonalizm i poważne podejście do klienta. I szacunek do niego. Jeszcze nigdy na tym nie straciłam, nie przedłużyło to mojej prezentacji w nieskończoność i zawsze pobudzało klienta do większego zaangażowania choćby przez zadawanie pytań.

    • Jolanta, Listopad 9, 2010, 11:32 pm

    Odpowiedz

    U mnie było wszystko dobrze widać i słychać. Cenne wskazówki – jak się zachować na spotkaniu:) Rzeczowe i dociekliwe pytania wskazują na zainteresowanie, zaufanie i ciągle chyba niewyczerpany temat:)

  4. Odpowiedz

    To przycinanie przy włączonym obrazie to było po stronie sieci. Musimy mieć świadomość, że Piotr posiadł umiejętność teleportacji. Przecież on siedział w Mosinie, gadał przez amerykańskie serwery i docelowo lądował w naszych domach :P
    A tak serio to taka transmisja idzie przez określone routery, wystarczy, że któryś z nich nie domaga, gubią się pakiety i mogą następować przerwy. Tak jak w gniazdku – nie ma stale 230 V, napięcie waha się w pewnych granicach :)
    Oj, Wojtek coś ty się taki techniczny zrobił i się wymądrzasz ?! :P

  5. Odpowiedz

    Dziękuję, teraz już wszystko jasne, mętlik w głowie usystematyzowany :)

    • Joanna, Listopad 9, 2010, 10:35 pm

    Odpowiedz

    Szkolenie było bardzo dobre. Podoba mi się zawsze Twoja otwartość. Jasno sprecyzowane i bez owijania w bawełnę. Można docenić i podziękować na początku,za poświęcony nam czas,to też dobrze wygląda. Zawsze zostawmy po sobie miłe wrażenie w postaci gadżetu (też mi się zacinało, więc nie wiem czy to było). To na tyle. Oczywiście z niecierpliwością czekan na kolejne szkolenie. Pozdrawiam

    • Sylwia, Listopad 9, 2010, 10:20 pm

    Odpowiedz

    Witam,
    Dziękuję bardzo, wiele bardzo przydatnych i bardzo praktycznych informacji-mam trochę mętliku w głowie, bo usiłuję te zasady zintergrować z wcześniejszą wiedzą ( a raczej wiedzką ;-)))
    Myślę, że dzięki tym szkoleniom poczynię postępy w biznesie ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    • Kuba, Listopad 9, 2010, 10:15 pm

    Odpowiedz

    Piotr, na wstępie gratuluję szkolenia. Otrzymałem dużo pożytecznej wiedzy. Pokazałeś siłę zadawanych pytań, bo w końcu to pytania oświecają, nie odpowiedzi.
    Nie zgodzę się jednak z Tobą w jednej kwestii. Mianowicie, jeżeli chodzi o przedstawianie za wszelką cenę produktu i firmy zanim przejdę do biznesu. Stwierdziłeś, że nikt nie zrobi ze mną biznesu zanim nie opowiem mu co to za firma i co to za produkt. Z doświadczenia w “klasycznym” biznesie i w MLM wiem że nie zawsze tak jest. To zależy od osoby. Od tego co wiem na jej temat. Jeżeli ktoś nie miał do czynienia z biznesem, przedsiębiorczością, to oczywiście pokażę mu że firma z którą współpracuję to nie firma krzak, że produkt który oferuję jest jak w prawie każdym MLM najwyższej jakości. Jednak czasami wiem że osoba z którą rozmawiam ufa mi, poszukuje możliwości, jest przedsiębiorcza to pokazanie mu najpierw biznesu jest dobrym rozwiązaniem. Ten człowiek i tak sprawdzi u wujka Google z jaką firmą i produktem ma do czynienia. Natomiast najbardziej interesuje go przepływ pieniądza w tym biznesie. Jakie daje on możliwości, i jak człowiek który mu go proponuje może mu pomóc w osiągnięciu sukcesu.

    To takie moje przemyślenie.
    Mimo to jak na wstępie napisałem jeszcze raz gratuluję profesjonalizmu. Szkolenie super

  6. Odpowiedz

    Szkolenie fajne, mimo iż trochę się przycinało. Ale otrzymałam garść przydatnych informacji, chociaż nie ukrywam, że niektóre burzyły schematy informacyjne, z którymi miałam dotychczas do czynienia (mam tu głównie na myśli kwestię aktywnej sprzedaży, gdy klient mówi na propozycję współpracy “zastanowię się” – pytałam zresztą o to Pana Piotra). Jednak po krótkiej rozmowie (zaraz po szkoleniu) ze swoją Liderką stwierdziłyśmy, że po prostu trzeba być elastycznym, wiedzieć co, kiedy, komu i jak proponować.

    Myślę, że takie kompedium to całkiem niezły pomysł, przyda się garść informacji zebrana w jednym miejscu, ale na pewno nie załatwi to tematu, ciągle będą pojawiały się nowe teorie, pytania, wątpliwości. Ale skrypt zawsze się przydaje.

    Dzięki, i czekam na ostatnią część szkolenia. Pozdrawiam :)

      • admin, Listopad 9, 2010, 10:07 pm
      • Autor

      Odpowiedz

      Dokładnie tak, trzeba być elastycznym, zgodnie z zasadą klient nasz Pan.
      Jeśli widzisz, że klient sam nie wie czy chce czy nie aktywna sprzedaż jest zupełnie ok!
      Jeśli jednak klient serio chce się zastanowić to go można tym spalić ;)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.